us
  • UK
  • EU

Ogni bellu articulu di vestitu di ballu forse un principiu per u sognu di ballu di una ragazza

Ogni bellu articulu di vestitu di ballu forse un principiu per u sognu di ballu di una ragazza.
Per a stagione di performance di u 2022, diversi stili novi sviluppati, eccu parechji disinni per a vostra rivista rapida.
PS: Stili persunalizati sò supportati!

Raccomandazione 1: GG07131 Tutu di principessa rosa per i zitelli.
nutizie-imgnutizie-img

* Attenti à ogni dettagliu di designu à u collu, davanti, maniche è falde tutu di punti, hè un novu stilu di principessa da Dansgirl per ogni ragazza di ballu di fata.Un leotard cù falda in tuttu.Ancu u culore rosa hè sempre amatu da i zitelli.
* U leotard hè fattu di lycra A19 morbida, elastica è traspirante, un tessulu selezziunatu apposta per l'usu di vestiti di ballu, chì u % di spandex hè 20%, più altu di u cuntenutu di l'industria, per una grande elasticità è una sperienza di vestizione còmoda.
* Disegnu di sedia aperta fibbia per a cunvenzione di i zitelli.

Raccomandazione 2: GG07130 Tutu culurita per i zitelli.
nutizie-img

*Manches en maille gonflée, devant en V entrecroisé, dos en mesh respirant, tutus jaune vif en tissu doux.In ogni locu hè cuncepitu cù u core.
* Culori brillanti cù u turchinu, u giallu è u rossu cumminati inseme, amati da i zitelli, stile assai caru per i caratteri incantevuli in a storia di ballu, adattatu per a performance in scena.
* Pigliate cura di i dettagli in u cuncepimentu, cumpresa a retrovisione, un bellu vestitu da ogni vista:
nutizie-img

Raccomandazione 2: GG07130 Camisole Leotard cù falda tutu di punti in tuttu.
nutizie-img

* Culore chjaru in biancu è culore rosa chiaru, culore scuru in rosa profonda + neru per i diversi roli di scena per a narrazione di balli.
* Leotard camisole classicu cù fronte in V bi-tonu hè chic è intelligente, cinturini regolabili sò convenienti per l'aghjustamentu di a taglia è una bona misura di taglia, gonne tutu di principessa per ogni ballerina di principessa, dolce sperienza di ballu è maravigliosa mumentu di scena per una meravigliosa zitiddina.
S'ellu ci hè una dumanda di disinni persunalizati, ùn esitate micca à fà sapè più dettagli per u vostru disignu, senza limiti di culori è dimensioni!


Postu tempu: 08-19-2022